Bragd-Birger: Vad skönt att du kan balansera upp något av det totalt svarta som har översköljt mig mfl.
Jag är så ruskigt besviken eftersom man i sin naivititet ändå har ett hopp, en liten låga som ändå glöder, för att om möjligt, få fyr o stå i ljusan låga.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag är så ruskigt besviken eftersom man i sin naivititet ändå har ett hopp, en liten låga som ändå glöder, för att om möjligt, få fyr o stå i ljusan låga.
Nu består allt av att hålla liv i den lågan.