Bragd-Birger: Jepp, grader i helvetet som sagt. Men helvetet är ändå alltid helvetet och det oavsett hur man tar sig dit.
Hehe jag minns den skridskofinalen, obetalbart! Hade alla andra lag i ES fumlat så till den grad att Timrå kunde vända det här till SM-guld så vore så klart Linkan, TJ och Perra kungar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hehe jag minns den skridskofinalen, obetalbart! Hade alla andra lag i ES fumlat så till den grad att Timrå kunde vända det här till SM-guld så vore så klart Linkan, TJ och Perra kungar.