RocknRolf2: Förstår inte heller logiken i ditt resonemang. Men det är nog svårt att måla stora retoriska sammanhang med bara svart och vitt på paletten. Vitt förresten, svart och ljussvart är väl de kulörer dina inlägg går i. Ibland riktigt läsvärda men ofta skrivna i en sån affektion att man blir mörkrädd. Timrås med- och motgångar betyder jävligt mycket för mig också men lite fler nyanser rymmer hockeylivet tycker jag.
Och än finns det hopp, antingen kan hockeygudarna blinka vänligt åt oss på lördag eller så tror jag det ska mycket till för att det ska skita sig i kvalserien. Allsvenskan har i år varit sämre än på mycket länge. Jag har följt Lakers på nära håll i flera år, och årets seriesegrande lag är inte bättre än det som kom trea ifjol.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vitt förresten, svart och ljussvart är väl de kulörer dina inlägg går i. Ibland riktigt läsvärda men ofta skrivna i en sån affektion att man blir mörkrädd. Timrås med- och motgångar betyder jävligt mycket för mig också men lite fler nyanser rymmer hockeylivet tycker jag.
Och än finns det hopp, antingen kan hockeygudarna blinka vänligt åt oss på lördag eller så tror jag det ska mycket till för att det ska skita sig i kvalserien. Allsvenskan har i år varit sämre än på mycket länge. Jag har följt Lakers på nära håll i flera år, och årets seriesegrande lag är inte bättre än det som kom trea ifjol.