1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1356975

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Skriv lite långsammare, jag har svårt att hinna skriva ner dina djupsinnigheter. Du slår verkligen inte in öppna dörrar, om man säger så.
Sen är jag glad för att du hade rätt. Det måste vara underbart att kunna skriva 'vad var det jag sa'. Det brukade Einstein också göra, och en som var med i Big Brother.

Kom igen nu TJ! Värva smart som SAIK så vi siktar på andraplatsen för då kan vi ta sm-guld istället för att hamna i kvalserien och det är bättre än att värva dåligt så vi hamnar där, i kvalet

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Jag har väl isf sparkat in öppna dörran sedan i somras då, jag sa då när Pikken blev klar "Riktigt bra av Linkan, men jag blir inte nöjd över detta nyförvärv om inte Sonnie kommer, för isf har han lagt alla pengar på Pikken, hur svårt är det då" jag och typ 99,8% här inne såg att han hade för tunn trupp han svara med "ni supportarar förstår inte hur det är, ni tror det bara är att värva och peka på en gretzky".

Jag trodde aldrig laget skulel bli topp 4.

Det jag försöker få fram är att det gör inte att fuska som för 3-4 år sedan då fanns iaf något bottenlag, det syns direkt nu och det har fuskats hej vilt senaste två åren, Lindbäck lyckades dock lura hela sverige, Tyvär kunde inte Kolan och Jokela göra detsamma.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.