Inlägg: 1357332
Svarskommentarer
Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
mikenomad: TJ verkar fullständigt sakna självinsikt. Hur kan en sån här pajas få ansvara för en idrottsförening? Det är ju uppenbart att han inte tar det här på allvar. Avgå!
Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
mikenomad: En stor-stor Pajas har återigen uttalat sig ,den störste pajasen i Timrå IKs historia...slut.Det är väl en självklarhet att såna som T.J- S.L och C.E
skall kasta in handduken och ersättas av andra.
skall kasta in handduken och ersättas av andra.
Redigerad kommentar
"Vi har varit extremt skadedrabbade och använt oss av 43 spelare. Det har inte gått som på räls, men vi var trots allt med och slogs ändå in i slutskedet om en slutspelsplats, säger klubbdirektören Thomas Johansson."