mikenomad: Jag skulle inte drista mig så långt som att kalla TJ för en "ledare". Jag har tio epitet på andra sidan vågskålen som passar honom betydligt bättre...
Inlägg: 1357452
Svarskommentarer
Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
Klubben kan ju alltid börja här, oersättlig är han sannerligen inte... Något måste ju hända!
Eller tänker soporna i ledningen (vars löner vi betalar) fortsätta avvakta?!
Eller tänker soporna i ledningen (vars löner vi betalar) fortsätta avvakta?!