+ 1
Inlägg: 1357776
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Olle: Håller med men nog fan är det dags att Hynning lämnar oss tycker jag. Styf kan gå över till ass-materialare eller något för han håller tyvärr inte ES klass längre.
+ 2
Sv: Silly Season 11/12
Olle: Larsson va? Tycker han kan få vara kvar, han är väl inte alltför dyr får man hoppas.
*Utgående kontrakt som absolut inte skall förlängas:
Åkerlund
Sonntag
Kolan
Björn Svensson
Lundmark
*Utgående kontrakt som bör förlängas:
Anton frälsaren Lander
gabbe
Hallin
Anton Axelsson
Skogs
*Övriga utgående kontrakt:
Viinanen
Larsson
Styf
Hynning
Har jag missat någon?
Edit: Jokelas kontrakt ska ju naturligtvis brytas.
Redigerad kommentar