Olle: Larsson va? Tycker han kan få vara kvar, han är väl inte alltför dyr får man hoppas.
Inlägg: 1357784
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
pefr: Med Larsson så tycker jag det beror rätt mycket på vad man kan hitta i AS. Han är ingen Axelsson eller Sundh