pefr: Med Larsson så tycker jag det beror rätt mycket på vad man kan hitta i AS. Han är ingen Axelsson eller Sundh
Inlägg: 1357787
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Olle: absolut inte, larsson ser jag som något mittemellan en juniorforward och en forward i tredjekedjan.