Stort grattis till ett fortsatt spel i elitserien. Tycker ni helt klart är värda av att spela i elitserien. Ni kan känna er stolta över att ha spelare som Anton Lander i laget. För en annans del är det bara hoppas att mitt kära MoDo lyckas klara sig kvar i elitserien.
Inlägg: 1357804
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Härligt att denna skit säsong är över och att vi är kvar i elitserien. Nu ska jag heja på MoDo i kvalserien.
+ 3