lu93rowa: Nöden har ingen lag. Nubben är ett mycket bättre alternativ än det vi har just nu.
Inlägg: 1358091
Svarskommentarer
Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
Olle: okej :)
grattis till... fortsättning i elitserien eller hur man ska säga :S
grattis till... fortsättning i elitserien eller hur man ska säga :S