1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1358580

Sv: Apropå nånting...

För övrigt har mitt Norberg-agg avtagit i takt med att tiden från att han fått gå från Frölunda ökat. Underligt. Men när han inte kan göra skada längre är han väl inget hot och därmed kan man lättare värdera både gott och ont han stått för.

Fortfarande skitkul att Frölunda under hans ledning med ex-timråiter på så många ledande positioner havererade. Men en scoutande Norberg i Timrås tjänst känns mindre motbjudande nu än för ett kvartal sen.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
El Maco: ja tyvärr så är även jag beredd att krypa ner på knä och säga snälla kent , vi kan väl borja om , glömma de som varit . att du lämnade oss i sticket och flyttade till fienden och tog med dej inventarierna gör inget . så härmed så ska jag sluta hacka på polarn som tar tillbaka frugan varje gång hon somnat i fel säng . jag är värre

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Jag tycker vi ska skapa en namninsamling "Avgå Linkan" Kan ingen göra det? Har bara tillgng till.mobil tfn..

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Du fick ett + av mig där.
Jag känner likadant o jag har svårt att vara långsint. Mao jag är inte sån.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.