+ 1
Inlägg: 1358611
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Det är ju det som är problemet. Blir Linkan kvar så måste någon med kompetens och kontaktnät in och hjälpa till. Worst case är ju att man väljer att behålla Linkan men då måste någon fler in och hjälpa till. Men som jag sa, jag ser gärna att Linkan lämnar. Hans år som sportchef kan väl inte summeras på annat sätt än att han faktiskt har misslyckats.
Sv: Apropå nånting...
Olle:
Fast Linkans arbetsinsats skulle väl hamna på ungefär samma nivå som den här säsongen.
Fast Linkans arbetsinsats skulle väl hamna på ungefär samma nivå som den här säsongen.
Då behöver ju linkan aldrig ta händerna ur fickorna...och det menar jag bokstavligt talat. Nej man kan inte bli läkare utan kompetens, man kan inte fiska utan ett metspö och man kan inte kasta pil utan händer. Linkan är ingen sportchef, han måste lämna för ett proffs.