Inlägg: 1358625
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle:
Precis, sossarna är döda, nu är det dags att ta död på sossehockeyn också.
Precis, sossarna är döda, nu är det dags att ta död på sossehockeyn också.
+ 1
Däremot tycker jag att det är lite intressant det man säger om sportchefsjobbet i ST. Att organisationen kring det hela måste bli bredare...ungefär det vi här inte har diskuterat hela säsongen men ändå! Långt ifrån lika sent som "vi behöver en bredare trupp".
Hur som helst, om man nu skall bredda scoutingsidan så tycker kanske ledningen att det finns en plats för linkan där ändå. Det gör det inte. Om man planerar att kopiera modos metod så tycker jag att man bör tänka om. Dom hittade på en GM-roll bara för att dom inte hade vett att sparka Andersson, låt nu inte oss göra samma misstag. Jag ser gärna en bredare scoutingsida med flera olika personer inblandade...bara ingen av dom är linkan.