Bragd-Birger: Inom 2-3 veckors tid har den här tröjfärgsdebatten sedvanligt spårat ur och folk kräver allas omedelbara avgång om Timrå IK INTE spelar i svarta tröjor kommande säsong. Det brukar bli så.
I brist på tidlöst och hållbart klubbmärke så finns det en potentiell god debatt, men klubbfärgerna är ju egentligen det enda vi har som är synonymt med Timrå IK. Det kommer med all sannolikhet förbli så och jag kan inte påstå att jag gråter över det faktumet.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bragd-Birger: Inom 2-3 veckors tid har den här tröjfärgsdebatten sedvanligt spårat ur och folk kräver allas omedelbara avgång om Timrå IK INTE spelar i svarta tröjor kommande säsong. Det brukar bli så.
I brist på tidlöst och hållbart klubbmärke så finns det en potentiell god debatt, men klubbfärgerna är ju egentligen det enda vi har som är synonymt med Timrå IK. Det kommer med all sannolikhet förbli så och jag kan inte påstå att jag gråter över det faktumet.