Foyn: Jag är skeptisk till Högströms kapacitet men inte överraskad över värvningen. Det är den nivån det måste bli om det egna kapitalet är nere på noll.
Inlägg: 1358906
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
T T: Ja Marcus är en billig spelare. Han kommer va en av dom lägst betalda. Sen får vi se om han lyckas?
Sv: Silly Season 11/12
T T: Han var verkligen inte dålig när han spelade för oss i var fall. Sedan kanske han framstod som en bra spelare i och med att våra andra backar var mediokra. Only god knows.
Sv: Silly Season 11/12
T T: Den nivån? Högström kommer vara en av klubbens 2-3 billigaste spelare.
Tycker inte att han förtjänar ett tvåårskontrakt rakt av, men visst, är han tillräckligt billig så fine.
Tycker inte att han förtjänar ett tvåårskontrakt rakt av, men visst, är han tillräckligt billig så fine.
Redigerad kommentar