1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1358942

Sv: Silly Season 11/12
samt att Dahlroth har också skrivit på ett a - lagskontrakt utifrån Högström.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Dahlroth vill man ha, men inte så man jublar över Högström och Dahlroth, får vi var inte direkt ett stjärnlag när dessa lira i TIK 10/11 men en bra början, men vi måste ha härförare!

Dahroth får utvecklas nu under sommaren, får det fattades lite på honom iår, men det var första året också :)

Sv: Silly Season 11/12
Det Timrå IK måste göra är att få i hop en duglig trupp snabbt, det lär bli klent med Timrå IK-hjärtan i klubben nästa säsong.

Timrå IK är dom bästa.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.