1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1358955

Sv: Silly Season 11/12
Dahlroth vill man ha, men inte så man jublar över Högström och Dahlroth, får vi var inte direkt ett stjärnlag när dessa lira i TIK 10/11 men en bra början, men vi måste ha härförare!

Dahroth får utvecklas nu under sommaren, får det fattades lite på honom iår, men det var första året också :)

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Blizzard: Hörde att Linkan kontaktat Jesper Jäger och Viktor Wallin, 2 kanonbackar på väg ! Underbart =)

Sv: Silly Season 11/12
Blizzard: Nermonteringen fortsätter till S-vallhockey nivå allt enligt Linkans planering så ska han lyckas till slut med sitt uppdrag. Dumjävlarna i baracken fattar ingenting utan låter idioten gå före sponsorer och supportrar.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.