1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1359072

Sv: Silly Season 11/12
Välkommen Högström.

Var det spud som sa att han inte kunde gå till oss pga kontrakt med SAIK?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: Nu har jag ingen större koll på Högström men 6+23 på 44 matcher i Sundsvall låter både helt ok och ganska spännande.

191 cm och 92 kilo. Om han kan bli den rörliga back som hans poängfacit i Sundsvall dessutom skvallrar om så borde han med lätthet kunna konkurrera med nuvarande backuppsättning.

Välkommen Högström!

Edit: Med "ingen större koll" så menar jag alltså "absolut ingen koll öht förutom det lilla inhopp jag sett honom göra hos oss"

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo:

Ok, så första nyförvärvet blir en spelare som flyttas upp från farmarlaget. Det känns lite oengagerat.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.