+ 1
Inlägg: 1359072
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: Nu har jag ingen större koll på Högström men 6+23 på 44 matcher i Sundsvall låter både helt ok och ganska spännande.
191 cm och 92 kilo. Om han kan bli den rörliga back som hans poängfacit i Sundsvall dessutom skvallrar om så borde han med lätthet kunna konkurrera med nuvarande backuppsättning.
Välkommen Högström!
Edit: Med "ingen större koll" så menar jag alltså "absolut ingen koll öht förutom det lilla inhopp jag sett honom göra hos oss"
191 cm och 92 kilo. Om han kan bli den rörliga back som hans poängfacit i Sundsvall dessutom skvallrar om så borde han med lätthet kunna konkurrera med nuvarande backuppsättning.
Välkommen Högström!
Edit: Med "ingen större koll" så menar jag alltså "absolut ingen koll öht förutom det lilla inhopp jag sett honom göra hos oss"
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo:
Ok, så första nyförvärvet blir en spelare som flyttas upp från farmarlaget. Det känns lite oengagerat.
Ok, så första nyförvärvet blir en spelare som flyttas upp från farmarlaget. Det känns lite oengagerat.
+ 2
Var det spud som sa att han inte kunde gå till oss pga kontrakt med SAIK?