+ 2
Inlägg: 1359090
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Olle: Blandar jag ihop lånen och situationerna här men var det inte Högström som fick en utskällning av Corso i båset vilket bidrog till att den senare fick packa ihop grejorna? Redan lite investerat i honom i så fall...
Allt annat lika - bra att farmen funkar i all sin farmighet. Om det nu stämmer, Fahlberg som skrivit är väl en bobcat?
+ 1
Sv: Silly Season 11/12
Olle: Lite lustigt kanske, men jag har inte sett honom i TIK tröjan, däremot en massa gånger på Gärdehov.
Jag är inte odelat positiv då jag tycker att han är väldigt nonchalant med pucken i egen zon. Han är lite som Moe, ska dra forward på egen blå för att sen bli av med pucken.
Annars är han bra på rören, ganska snabbt ner i sarg för att hämta. Ett fullt godtagbart skott och hyffsad tacklare.
Om han lägger av med sin naiva inställning i egen zon kan det bli bra.
Jag är inte odelat positiv då jag tycker att han är väldigt nonchalant med pucken i egen zon. Han är lite som Moe, ska dra forward på egen blå för att sen bli av med pucken.
Annars är han bra på rören, ganska snabbt ner i sarg för att hämta. Ett fullt godtagbart skott och hyffsad tacklare.
Om han lägger av med sin naiva inställning i egen zon kan det bli bra.
Redigerad kommentar
Sv: Silly Season 11/12
Olle: Bästa killen på backsidan i 89-kullen förutom Erixon då da, jävligt bra värvning
man kan börja hoppas igen inför 2011/2012
man kan börja hoppas igen inför 2011/2012
191 cm och 92 kilo. Om han kan bli den rörliga back som hans poängfacit i Sundsvall dessutom skvallrar om så borde han med lätthet kunna konkurrera med nuvarande backuppsättning.
Välkommen Högström!
Edit: Med "ingen större koll" så menar jag alltså "absolut ingen koll öht förutom det lilla inhopp jag sett honom göra hos oss"
Redigerad kommentar