Inlägg: 1359105
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Tikinmyheart: Jag ser honom som en direkt ersättare till Skogs (som den back han var tänkt att vara åtminstone). Spelar på samma sätt med små marginaler med skillnaden att Högström känns passningsskickligare. Men då han spelar på små marginaler kommer man nog slita sitt hår båda en och två ggr i vinter =)
Redigerad kommentar
Jag är inte odelat positiv då jag tycker att han är väldigt nonchalant med pucken i egen zon. Han är lite som Moe, ska dra forward på egen blå för att sen bli av med pucken.
Annars är han bra på rören, ganska snabbt ner i sarg för att hämta. Ett fullt godtagbart skott och hyffsad tacklare.
Om han lägger av med sin naiva inställning i egen zon kan det bli bra.
Redigerad kommentar