Blizzard: Förra säsongen åkte Hirschovits på en skada som gjorde att han fick göra en operation. Enligt honom själv har detta påverkat hans försäsong och när han inledde säsongen i Timrå så kände han inte sig hundraprocentig.
Kollar man så tycker jag man ser att han blivit bättre under säsongens lopp. Ger man honom en skadefri försäsong till på sig så tror jag att vi kan få en rätt bra spelare till nästa säsong.
Att bygga upp kroppen under försäsongen är grymt viktigt, att råka ut för skador eller av någon annan anledning inte kunna träna på för fullt kan påverka en hel säsong.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Blizzard: Förra säsongen åkte Hirschovits på en skada som gjorde att han fick göra en operation. Enligt honom själv har detta påverkat hans försäsong och när han inledde säsongen i Timrå så kände han inte sig hundraprocentig.
Kollar man så tycker jag man ser att han blivit bättre under säsongens lopp. Ger man honom en skadefri försäsong till på sig så tror jag att vi kan få en rätt bra spelare till nästa säsong.
Att bygga upp kroppen under försäsongen är grymt viktigt, att råka ut för skador eller av någon annan anledning inte kunna träna på för fullt kan påverka en hel säsong.