Huge: Inte bara farkosten utan även med frukosten. Janne kommer med sannolika skäl att få göra en del toalettbesök efter att vi bjudit honom på en rejäl Timrå-AXA i första perioden.
Vi är dock inte i lika stor poängnöd som Brynäs är, så vi kommer nog inte att göra vad som helst för de tre poängen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi är dock inte i lika stor poängnöd som Brynäs är, så vi kommer nog inte att göra vad som helst för de tre poängen.