beckebo26: Låter snarare som den gammla ESSO reklamen In med en Tiger i Tanken ! Vi barn fick tigersvannsar också. Janne Larsson och Molin har säkert sina kvar och nannar med när dom går ock sover. Obs det var i mitten av 60 talet.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
In med en Tiger i Tanken ! Vi barn fick tigersvannsar också.
Janne Larsson och Molin har säkert sina kvar och nannar med när dom går ock sover. Obs det var i mitten av 60 talet.