dr-nix: Ingen vi borde behålla i den kvartetten. Kolan? Aldrig. Skogs? Stor besvikelse. Sonntag? Medelmåttig allsvensk klass. Styf gillar jag men ska man verkligen göra någonting åt skadeproblemen kan man omöjligt förlänga med en spelare som har snittat 29 (!) matcher de tre senaste grundserierna.
Dessa 4 + Jokela bort borde ge en del utrymme att handla för, även med en lägre budget.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Dessa 4 + Jokela bort borde ge en del utrymme att handla för, även med en lägre budget.