Johnny Bravo: Färjestad är ju och rycker i grabben också. Vi ska nog ha tur om vi får behålla honom! Målvaktsfrågan är ett delikat problem som gör mig ytterst nervös.
Kattgubben: Du, det finns mycket som gör mig nervös innan man ser hur det egentligen kommer att se ut. Varje dag som Linkan är kvar tex.....är en nervpärs.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...