1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1359736

Sv: Silly Season 11/12
Kattgubben: Du, det finns mycket som gör mig nervös innan man ser hur det egentligen kommer att se ut.
Varje dag som Linkan är kvar tex.....är en nervpärs.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: Ja, och nämnda Linkan har ju tidigare uttalat sig i media om nästa säsongs lagbygge, så vi får nog förbereda oss på att han kommer utgöra en fortsatt källa till nervositet framöver också. Heck, vi klarade ju oss kvar i ES - då är det ju bara att fortsätta i samma hjulspår! *rolleyes*

Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: Ja han är tydligen för dum för att förstå att han måste avgå.
Han fattar inte hur kass han egentligen är.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...