1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1359763

Sv: Silly Season 11/12

Ambroo m fl: Men seriöst, vad förväntar ni er att klubbens företrädare ska säga till media? Tror ni att klubben tjänar på att man hänger ut ett antal namn som man är missnöjda med? Kanske göra en uppräkning av platserna man vill ha in nytt på, Freddanstyle? 

Någon sans och måtta får det vara på kritiken.


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
T T: Vem har sagt att han måste säga några namn?
Han skulle kunna säga ungefär så här:
"Det kommer troligen bli förändringar i spelartruppen, som det brukar bli efter varje säsong, men det återkommer vi till när det blir aktuellt."

Eller: "Vi kommer inte att förlänga eller behålla någon som vi inte vill behålla eller förlänga med."

Nu är det ju Bagdad Bob 2.0.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.