1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1359776

Sv: Silly Season 11/12
T T: Jo det är sant. Men det är inte roligt längre. Man blir bara irriterad när man läser nåt som tex det här:
"Det är inga som har fått nej tack ännu. Alla som finns med i truppen idag är befintliga i tankarna inför nästa säsong, säger Lindqvist."

NÄ, "alla" som finns med i truppen idag KAN OMÖJLIGEN vara befintliga i tankarna.
När man hör nåt sånt så skulle man bra gärna vilja se vad som rör sig i den hjärnan.

Minst 3 backar SKA bort. Kling o Klang tex.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: Självklart kommer det att bli förändringar men det finns ingen anledning att bjuda agenterna på ett överläge bara för att blidka opinionen. Där har Linkan varit konsekvent och det gillar jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.