1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614874 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1359821

Sv: Silly Season 11/12
Har alltid gillat Johan Tornberg.
www.eliteprospects.com/player.php?player=1485

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12

Manderville: Tornberg känns lite tråkig, saknar lite självdistans. Men det är min bild.

Jag pratar hellre om hans kusin, Johannes Tornberg. Jag tror mig ha hittat en riktig joker nämligen här, givetvis eliteprospects-vägen Mackelito-style. 13-14:e forward. Förhållandevis stor, 31 pyts på 38 matcher i Asplöven i år. Jag menar, är vi sugen på Max Friberg så kan man ju lika gärna titta på Tornberg, det skiljer två år. Detta säger jag då utan att någonsin sett honom lira. Ska vi bredda truppen så, varför inte?


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer