Det ser ta mig sjutton ut som AIK - TIK :-P
Inlägg: 1359883
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Viktor Fasth kan väl gå till TIK ? =)
PW och Fasth skulle jag känna mig trygg med !
PW och Fasth skulle jag känna mig trygg med !