1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 136057

Sv: Brynäs-Timrå
westerlind: charmig is the buzzword. En TIK:are går aldrig ensam, tolka det som du vill.

När det gäller trolleri är en man sprungen ur den Kovländska tjälbitna myllan ändå alltid steget före Timråiterna. Så även om jag förstår att du som wannabe experimenterar lite med fuldricka så har du satsat på fel häst, go west, things are better there, ta åttisexan till Kovlands City.

Esko blir nog inte långvarig i Gefle inte. Too bad, jag hade gillat mer att se Onkel Fester få sparken. Mycket mer. Nu åker han runt och vinner med Rögre istället. Rackarns.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer