Verkar som det rådit lite delade meningar här i natt...... Kan dock säga att på tisdag kommer TIK för första gången på väldigt länge hämta tre poäng nere i gavlerinken....... TIK är i toppform o BIF är väldigt långt ifrån sitt esse just nu.....
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kan dock säga att på tisdag kommer TIK för första gången på väldigt länge hämta tre poäng nere i gavlerinken....... TIK är i toppform o BIF är väldigt långt ifrån sitt esse just nu.....
ÄLSKA TIMRÅ!!!! TYCK MINDRE OM 11 ANDRA LAG!!!!!