1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 136098

Marcus V...Nej....
Faan, jag är seriös supporter... Timrå är ELIT, i elitserien alltså. Timrå tränar alltså hårt, stenhårt.... Iskrigare i TIK är hårt arbetande skattebetalande personer. Faan, om man försörjer sig på hockey, livnär sig på det, det är där man verkar och det är därifrån man har sin inkomst. Faan, om det kliver in en klåpare i mitt vanliga liv så blir han ju inte långvarig, stick och brinn lixom...
Faan, men Marcus V då da..? Varför blir inte jag, jag som är så jävla kunnig på läktaren, domare för, jag skulle ju kunna så mycket bättre..?
Marcus Vinneborg, det låter ju rent ut sagt som en potentiell ärkebiskop...Vem faan gav dig skridskor í julklapp....?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.