När jag ändå är i gång o uppe i varv så måste man fundera över: Hur kan Åke fortfarande vara aktuell för en förlängning???
Nån som anser att PW (om han nu stannar) o Åke är dom ultimata målvakterna för oss?? PW javisst. Men sen MÅSTE vi han en riktigt riktigt bra målis till om vi ska kunna se uppåt.
Det ska vara Mördande konkurrens om 1:a spaden, men det är ju en promenadseger för PW utan att killen behöver förta sig, Tyvärr, om Åke bli kvar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nån som anser att PW (om han nu stannar) o Åke är dom ultimata målvakterna för oss??
PW javisst. Men sen MÅSTE vi han en riktigt riktigt bra målis till om vi ska kunna se uppåt.
Det ska vara Mördande konkurrens om 1:a spaden, men det är ju en promenadseger för PW utan att killen behöver förta sig, Tyvärr, om Åke bli kvar.
Jag vill inte vara elak mot Åke, men så är det.