Johnny Bravo: Bra där med Elias. Mycket bra! Jag kan inte veta eller hålla reda på allt ;) Har ett jobb att sköta :)
Ambroo: Nu lugnar du ner dej, sthlmsj*vel! Köp en iphone du oxå så att du kan hålla dej uppdaterad när du går ut med barnvagnen ;) Men ja du..... Kan ju värva tre femmor från dem då till att börja med..... Så kan vi starta säsongen med 7 kedjor och 6 backpar. Då blir det åka av och vissa spelare kan vila en månad och spela en...osv..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ambroo: Nu lugnar du ner dej, sthlmsj*vel! Köp en iphone du oxå så att du kan hålla dej uppdaterad när du går ut med barnvagnen ;) Men ja du..... Kan ju värva tre femmor från dem då till att börja med..... Så kan vi starta säsongen med 7 kedjor och 6 backpar. Då blir det åka av och vissa spelare kan vila en månad och spela en...osv..
DIF åker ur. AIK går vidare ;)