+ 3
Inlägg: 1363215
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
El Maco: Du som är så tekniskt bevandrad och uppe i smöret borde väl ha observerat att jag klicka på tummen upp vid ditt inlägg.
Redigerad kommentar
+ 2
Uno Gordon: Blev det för svårt för dig nu? Är du glad att han är tillbaka i Timrå eller inte? Om du tycker du det är bra att han ska stå i Timråbåset så måste du väl tycka det är bra att han inte är kvar i Frölunda?