Inlägg: 1363253
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Smokey: Jamen, det är ju det som är det märkliga. Ett så stenhårt och dieseldoftande lag, och så veka och mensiga supporters.
'Vi vill flytta till stan, det är så trist här ute'.
'Gud, ser inte jag ful ut i den här sportchefen?'.
'Alla andra lag har mycket bättre än vad vi har, vad tänker du göra åt det??'.
Osv. Mens all over.
'Vi vill flytta till stan, det är så trist här ute'.
'Gud, ser inte jag ful ut i den här sportchefen?'.
'Alla andra lag har mycket bättre än vad vi har, vad tänker du göra åt det??'.
Osv. Mens all over.
+ 1
Annars håller jag alltid med.