mattias - 74: Är det nåt Moe har och alltid haft så är det just spelförståelsen. Hur det är ställt med annat det låter jag vara osagt, fast jag kan ju bara ana med tanke på de problem han haft.
Hade inte LIF floppat så kopiöst så är jag övertygad om att man vågat satsa vidare på honom. Potentialen finns, men då måste han få möjlighet att bygga upp sig igen och känna förtroende.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hade inte LIF floppat så kopiöst så är jag övertygad om att man vågat satsa vidare på honom. Potentialen finns, men då måste han få möjlighet att bygga upp sig igen och känna förtroende.