Inlägg: 1363462
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
ersson: Men rent generellt känns det väl som att ifall man scoutar Norge så handlar det om yngre spelare eller transatlantiska importer?
Sv: Silly Season 11/12
ersson: Ja Lørenskog är ju i semi så det kan kanske stämma. Spelar ikväll och på fredag.
EDIT: Nej, det var Nyköping jag tänkte på. Han var någon form av succéforward där enligt Hockeysverige. Någon som vet mer om honom?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar