Ambroo: Har inga namn alls. Tänkte att det kanske fanns någon expert på Get-ligaen som hade några spännande namn på lager.
Inlägg: 1363458
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Styr-Björn: Nu tänkte jag väl mest i övrigt.
Jag kan tippa på att denna man kan vara i blickfånget:
Jag kan tippa på att denna man kan vara i blickfånget:
+ 2
Sv: Silly Season 11/12
Styr-Björn: Nu kan jag inget om Get-Ligaen, men har inte Knut Henrik Spets varit på g till något elitserielag? Stor och tung (190 cm, 91kg) högerfattad forward som snittat 1p per match senaste säsongen. Är för övrigt bror till Lars-Erik Spets som en gång lirat i Brunass.
EDIT: Nej, det var Nyköping jag tänkte på. Han var någon form av succéforward där enligt Hockeysverige. Någon som vet mer om honom?
EDIT: Nej, det var Nyköping jag tänkte på. Han var någon form av succéforward där enligt Hockeysverige. Någon som vet mer om honom?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar