1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1363957

Sv: Silly Season 11/12
ÖstrandsNisse: Att få ringa och bjuda in en div 1-spelare låter som en lagom mjukstart för den assisterande. Smart av Linkan att spara det till Nubben så att han får känna att han kommer in i verksamheten direkt. Att kunna delegera är en viktig chefsegenskap.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
T T: Jag vet inte om du är ironisk eller om du menar allvar, men Nubben bygger igen dom broar som Linkan så fint raserade för ett tag sen gällande Friberg.

Kan vi få hit Friberg så är det kanon. Det killen finns det potential i.
Jag frågade för nån dag sen om det kan bli aktuellt med Friberg igen, nu när Nubben är tillbaks. Jag fick ett bra svar idag.

Sv: Silly Season 11/12
T T: Men inte vilken div1-spelare som helst. Enligt superbloggaren är han given på tre kedjor här och ett alternativ i päpä...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.