1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1364183

Sv: Kvalserien 2011
Foyn: Jag tror på tvåsiffrigt. 10-2!

Svarskommentarer

Sv: Kvalserien 2011
Ambroo:

Ett omvänt Neggotips!

Tvåsiffrigt tvivlar jag på. Det går inte att åka runt på en grilla i KS. Och så ineffektiva som de var mot Södertälje får de inte fortsätta att vara. Eller jag menar det får de gärna fortsätta att vara!

Sv: Kvalserien 2011
Ambroo: Ja, den här borde dom ta ganska lätt.
Nyckelmatchen för deras del är omgång 4, Växjö hemma. Skulle dom torska den kan jag gå all in på Rögle i omgången efter. Därefter: major risk för total breakdown och allsvenskt i övik.

Sv: Kvalserien 2011
Ambroo: Ja Modo Nord leker sig igenom mot Modo Syd o efter matchen så går alla ut på en krogrunda tillsammans.

Sv: Kvalserien 2011
Ambroo:

Risken är väl att Örebro får storspö, MoDo lär vara rejält revanschsugna efter den snöpliga förlusten i Södertälje.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer