Tvåsiffrigt tvivlar jag på. Det går inte att åka runt på en grilla i KS. Och så ineffektiva som de var mot Södertälje får de inte fortsätta att vara. Eller jag menar det får de gärna fortsätta att vara!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ett omvänt Neggotips!
Tvåsiffrigt tvivlar jag på. Det går inte att åka runt på en grilla i KS. Och så ineffektiva som de var mot Södertälje får de inte fortsätta att vara. Eller jag menar det får de gärna fortsätta att vara!