+ 3
Inlägg: 1364409
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Uno Gordon: En fantastisk kille på många sett. Men som du beskriver det så var det ju nästan halva laget han inte kom överens med. Finns ingen som helst anledning att "chansa" med att ta hit honom igen. Dels pga den anledningen men också för att han inte håller måttet i elitserien. En av Timrås sämsta värvningar någonsin i nivå med MK och MJ.
+ 4
Nubben och jag har förmågan att väcka DJÄVULEN igen och göra en sådan där säsong som vi gjorde 02/03 och lyfta mot himlen igen.
NU ÅKER VI!
ÄLSKA TIMRÅ!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar