Uno Gordon: Jonte blandade och gav när han var hos oss. Om han bara kan ta över Björn Svenssons lön så ser jag inte varför han inte som sämst kan vara bänknötare i Timrå IK igen. Dom där guldtackorna han fick sist han var här kan han ju däremot glömma, man brukar inte ta svängen förbi Div. 1 för att skjutsa karriären uppåt igen. 18 pinnar på 15 matcher eller vad det var, hade han gjort det i Allsvenskan så kanske man kunnat använda det som värdemätare på hans status. Div.1 är skräp.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer