+ 2
Inlägg: 1364525
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Uno Gordon: Åjo, det går att hitta spelare för 50 000. Modo hade ju en hyfsad BFTB-faktor med Zuccarello under dennes första år. Måste du värva spelare till en fjärdekedja (istf att plocka upp egna juniorer) kan du plocka div1-spelare för billigare än så.
+ 3
Sv: Silly Season 11/12
Uno Gordon: ja marknadsmässigstandard, men hedström är inte i ES standard, han är DIV1 standard, ge han 100k i Asplöven du.
Jag gillar Hedström skulle kunna tänka mig honom som 12-13FW och bort med B svensson, men MAX 80k inte ett öre mer, han är ett test och utfyllnad, han tjänar 4 gånger så bra som en arbetare endå!
Jag gillar Hedström skulle kunna tänka mig honom som 12-13FW och bort med B svensson, men MAX 80k inte ett öre mer, han är ett test och utfyllnad, han tjänar 4 gånger så bra som en arbetare endå!
+ 4
Du får inte en spelare för 50.000 idag! Bara inse fakta!
Redigerad kommentar