+ 1
Inlägg: 1365395
Svarskommentarer
Sv: SM-slutspelet
ÖstrandsNisse: Det häftiga med Robin Jonsson är att han skulle varit chef i defensiven hos oss denna säsong.
Kul att han fick avgöra tycker jag. Har gillat den tandlöse av det jag fått se av honom denna sesse.
SAIK-Lulä. Det kan bli hett.
Kul att han fick avgöra tycker jag. Har gillat den tandlöse av det jag fått se av honom denna sesse.
SAIK-Lulä. Det kan bli hett.
+ 2
Sv: SM-slutspelet
ÖstrandsNisse: äh han har bytt ut heroinet mot methamphetamine, han har helt klart fått meth mouth.
((Känsligt folk varnas))
((Känsligt folk varnas))
Redigerad kommentar
Sv: SM-slutspelet
ÖstrandsNisse: Ja helsike vad sliten han såg ut! Men han har haft ett hårt liv också
Haha, så avgör han kvarten i sjunde och sista matchen i förlängning...stort!
Redigerad kommentar