1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1365395

Sv: SM-slutspelet
Timrå Icon: Haha, såg du Robin i Sportspegeln? För en som aldrig träffat den mannen och vet vad han håller på med måste en diagnos vara: "uteliggare i ett svårt heroinmissbruk som antagligen inte lever längre än en månad till"

Haha, så avgör han kvarten i sjunde och sista matchen i förlängning...stort!

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: SM-slutspelet
ÖstrandsNisse: Det häftiga med Robin Jonsson är att han skulle varit chef i defensiven hos oss denna säsong.

Kul att han fick avgöra tycker jag. Har gillat den tandlöse av det jag fått se av honom denna sesse.

SAIK-Lulä. Det kan bli hett.

Sv: SM-slutspelet
ÖstrandsNisse: äh han har bytt ut heroinet mot methamphetamine, han har helt klart fått meth mouth.

((Känsligt folk varnas))

Redigerad kommentar


Sv: SM-slutspelet
ÖstrandsNisse: Ja helsike vad sliten han såg ut! Men han har haft ett hårt liv också

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer