+ 2
Inlägg: 1365404
Svarskommentarer
Sv: SM-slutspelet
Skarin: Till och med Jesper Jäger skulke chefat där bak den här säsongen ;-).
Ja Robin var en värdig matchvinnare! Kul för honom!
Ja Robin var en värdig matchvinnare! Kul för honom!
Kul att han fick avgöra tycker jag. Har gillat den tandlöse av det jag fått se av honom denna sesse.
SAIK-Lulä. Det kan bli hett.