+ 1
Inlägg: 1365684
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Fine! Vik in kepsen du bara när argumenten tar slut! Så har du ju alltid gjort så det är ingen nyhet! Kul att du ville vara med och provocera en stund i vartfall. Jag tackar hjärtligast för ditt bidrag till debatten!
+ 1
Ursäkta om jag trampar på dina tår, men karln är helt slut på elitnivå.
Nu lämnar jag denna debatt då den inte ger något.